sobota, 15 grudnia 2012

Nominowana Do Liebster Awards

Nie wierzę.. Po długiej nieobecności wchodzę na bloga a tu nominacja. ; DD . Bardzo dziękuję dziewczynie z bloga http://wheneveryouholdmelikethis.blogspot.com/ . ; ** . Jest to dla mnie wielkie wyróżnienie. Dzięki temu wezmę się bardziej za tego bloga.

Oto pytania :

 1. Który z 1D jest twoim ulubionym?
2. Ulubiona piosenka 1D?
3. Ulubiony film?
4. Co myślisz o Larrym?
5. Jak 'poznałaś' chłopaków z 1D?
6. Lubisz związek Lou i Eleanor?
7. Ulubiony solowy artysta?
8. Do jakich fandomów należysz?
9.Szpilki czy trampki? ;> 
10. Masz rodzeństwo? Jakie?
11. Miłość czy przyjaźń? 

I moje odpowiedzi:

1. Oczywiście Niall Horan.
2. She's not afraid
3. Beastly
4. Larry? Jeżeli to prawda że są razem to szczęścia a jeżeli nie to także szczęścia.. Kocham ich pomimo orientacji.
5. Przez surfowanie na YT.. I natknęłam się na filmik z XFactora. xd.
6. Nic nie mam do Eleanor. A co do związku.. Jeżeli Lou jest szczęśliwy to ja też.
7. Conor Maynard , Grubson.
8. Do kilku tak. Oczywiście Directioner, Mixers. ; D
9. To i to . ale na co dzień trampki. ^^
10. Nie. ; ))
11. Zdecydowanie przyjaźń. Ale jak spotkam kogoś wyjątkowego to miłość. ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz