piątek, 10 lutego 2012

Eight.

Gdy poszłyśmy do domu zaczełam się zastanawiać dlaczego Berry miała wytatułoawany nad biodrem napis "Vas Happenin"
- Ann widiziałaś ten tatuaż Berry?- zapytałam
- No widziałam troche dziwne to jest ale wole w to nie w nikać - powiedziała. CHciałam coś odpowiedzieć ale zadzwonił ktoś do drzwi. Poszłam otworzyć i zobaczyłam Nialla.
- Kochanie chodźcie do nas chłopcy wpadli na pomysł , żeby zrobić mini imprezke tylko dla naszej dziesiątki.- powiedział Niall. Ja tylko kiwnęłam głową i poszłam po sis.
-Ann idziemy do chłopaków na mini imprezkę zbieraj się - powiedziałam  i poszłam do miśka. Ann zaraz przyszła i poszlismy do chłopaków.
*Po 1h*
Ten tatuaż Berry nie dawał mi spokoju. Niall to chyba zauważył akurat siedzieliśmy w kółku i graliśmy w butelkę. Wypadlo a mnie miałam zadanie polizać stopę Lou. Potem ja zakręciłam i wypadło na Berry.
- To co wybierasz? Pytanie czy zadanie ?- zapytałam
- Wolę pytanie- odpowiedziała
- Okej więc co oznacza twój tatuaż - zapytałam. Ann spojrzała się na mnie jak by miała ochote mnie udusić. A reszta tylko się uśmiechała.
- No bo Zayn jest moim bratem bliźniakiem i na 18 uro zrobiliśmy sobie dlatego Zayn ma taki sam tylko , że na nadgarstku. Pokaż jej- Zayn pokazał mi dziewczyna miała racje miał identyczny napis nawet te same literki.Było mi strasznie głupio czemu się jej dokładnie  nie przyjrzałam przecież jest bardzo podobna do Zayna te oczy , uśmiech, no i kolor skóry.
- Jejku ja przepraszam. Ale nie miałam żadnego pojecia , że Zayn ma siostre. Tak samo jak Alex cenisz sobie prywatność?? -zapytałam i przeprosiłam dziewczyne.
- Oj nie ma sprawy nic się nie stało.Tak razem z Alex bardzo cenimy sobie prywatność dlatego mało kto wie , że jesteśmy ich siostra jako dziewczyny chłopaków tak ale to wszystko. - powiedziała dziewczyna. Po tej dziwnej rozmowie skończyliśmy grać w butelkę  i zaczeliśmy tańczyć. Po jakimś czasie. Wszyscy tańczyli i nie powiem , że troche za dużo każdy wypił po chwili z dziewczynami weszłyśmy na barake i zaczełyśmy tańczyć na co chłopcy się ucieszyli. Pochwili dołączyli do nas ale oni tańczyli na ziemi. My zeszłyśmy i zaczełysmy tańczyć z nimi każda ze swoim chłopakiem.Tak zabawa trwała do 4 nad ranem. Wszyscy zasneli razem w salonie.
* Berry*
Jak zawsze po takiej imprezie obudze się pierwsza. Myślałam , że Zayn powiedział dziewczyną , iż jest moim bratem. No ale widać , że troszke zapomniał. Podniosłam się spodłogi i zobaczyłąm, że Alex też już nie śpi. Zawsze pierwsze wstajemy i robimy każdemu śniadanie bądź dla wszystkich obiad.
- Alex idziemy zrobić im obiad ?? - zapytałam sie dziewczyny szeptem
- Tak idziemy - odpowiedziała
- To co spagetti jak zawsze nie ?- zapytałam sie jej jak byłyśmy w kuchnii
- No tak tylko że Lou trzeba sos marchewkowy zamiast pomidorowego zrobić
- Ja zrobie jemu i wstawie makaron ty weż zrób normalny sos. - po pół godzinie wszyscy weszli do kuchni bo zaczeło im pachnieć obiadem.
*Alex*
 Wszyscy się śmieli z Lou i Berry  ponieważ Lou jadł spagetti z sosem amrchewkowym , a Berry jadła normalne spagetti  ale zagryzała to wszystko marchewką. Niall z Cherry musieli sobie dorobić spagetti bo dalej byli głodni. Dzień nam minął na wspomnieniach z dzieciństwa i śmianiu się z byle czego...
*Cherry*
O 22 chłopcy wpadli na pomysł żeby włączyć jakiś film. Wybór padł na "Klątwa"
Po 20 min filmu komedia zaczęła się w naszym salonie.
- Nieeee. Wyłączcie too..- piszczał Lou.
Hazza poszedł do kuchni ze strachu zapalając po drodze wszystkie światła. Alex leżała z Zaynem na ziemi, ja siedziałam na kolanach Niallera patrząc mu w oczy ze strachu, Ann pobiegła za Stylesem a Berry poszła z Lou do pokoju uspokoić go po powoli płakał.
- Chodź kochanie. - dam ci marchewkę.
- Yeey. - krzyknął.
- Ej nie idźcie do domu.- powiedziałam.- My z Ann mamy wiele wolnych pokoi. U góry znajdźcie sb jakiś.
- dziaa.- powiedziała Berry i dała mi całusa w policzek.
- Ej ona jest moja. - powiedział Niall i pocałował mnie.
 Po zakończonym seansie pary udały się do swoich 'komnat'

____

Yeeah. Jest 8.. Jutro jadę do Polski. ;C   . Nie kccceeee..... ; (((

Bd brakować mii ich.; ( .

A co do rozdz to pisała panna Tomilson. ja napisałam akcje z oglądaniem klątwy (czyli akapit ostatni. Moje oka) .

panna Horan. ; ))

2 komentarze: